Kodak Z1012 IS - aparat cyfrowy

Porównaj ceny w: Ceneo.pl w Skapiec.pl Sprawdź w : Orange  

Ogólne
Producent Kodak
Model Z1012 IS
Rok premiery 2007
Budowa
Wymiary (szer x wys x grubość) 109 x 77 x 74 mm
Waga (z bateriami) [g] 375 g
Podzespoły
Matryca 10 Mpix, 6.1 x 4.6 mm, CCD
Migawka 1/3200 s
Obsługa kart SD/MMC, wewn.

Porównaj ceny w: Ceneo.pl w Skapiec.pl Sprawdź w : Orange  

Komentarze i opinie Kodak Z1012 IS


pstryk 12 lutego 2012, z IP: 188.165.251.7
Mam ten aparacik kilka lat zero zawodności jedynie zaczol się czasem zawieszać winą sie okazalo że na nie orginalnej baterii brakuje prądu ... :( kupił drugą org. i jest super. Foty sa bardzo dobre oczywiscie to nie jest lustrzanka i czasem przy zdjęciach np motocykli na torze warto zrobic kilka fot by wybrac jakies fajne. Bardzo duze możliwosci jesli ktos lubi wszystko ustawiać manualnie, Tryb auto rewelacja prawie zawsze w ułamku sekundy ustawia wszystko idealnie od zdjec szybkich przy zmiejszonym swietle jak i szybkich sportowych. Rewelacyjny zoom wiele lustrzanek by miec taki zoom i ostrosc to trzeba obiektywy po kilka tys zl. I przedewszystkim rewelacyjna kamera dzwiek i obraz rewelka. Najwszieksza wadą tego aparatu że po zrobieniu 3-5 zdjeć po kolei trzeba odczekac chwile az zapisze na karcie. Dla mnie jest to duuzy minus gdyz czesto robie lub chce zrobic po kilkanascie fot jedno po drugiej i poprostu się nie daje :(
arko 01 grudnia 2009, z IP: 83.21.216.117
Kupilem wiosna, zrobilem ok 3 tys fotek. Aparat jest swietny biorac pod uwage jego cene 550zl ktora zaplacilem za niego w porownaniu do konkurecji.Nie zgadzam sie z opiniami ludzi ze to zly aparat, czesto pisza to ci ktorzy nie zrobili nim zadnego zdjecia, a nasluchali sie ze kodak jest do bani calkowita nie prawda. Ma dobra matryce, filmy w HD ze swietnym stereo dzwiekiem no i 12x zoom. Uzupelnia mi lustrzanke Canona 450D, ktora defakto robi leprze fotki ale dla amatora fotografi to nie powinno miec wiekszego znaczenia biarac pod uwage ceny, ciezar, i gabaryty w ktorych kodak wygrywa i takze robi przyzwoite fotki. Jest maly lekki i naprawde warty ceny, ktora dalem a przy ktorej konkurecja zostaje w tyle. Moglby miec leprze makro niestety 12cm min to troche malo, ale nie zawsze sie fotografuje owady z bliska wiec nie jest najgorzej. W skali od 1 do 5 mysle ze zasluguje na 4 i moge go polecic kazdemu kto potrzebuje tani a wmiare przyzwoity aparacik pozdr.
Jack 16 czerwca 2009, z IP: 87.206.49.217
Kupiłam dzisiaj i jestem bardzo zadowolony. Polecam!
Użytkownik publikuje komentarze i opinie wyłącznie na wasną odpowiedzialność. Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na łamach Serwisu.

Ceny w sklepach i Allegro





Czas generowania strony: 0.0664 sekund.